Keressük adminisztrátor kollégánkat

A siklósi székhelyű BONUS Kft. egy 28 éves múlttal rendelkező takarítóeszköz gyártó cég, immár közel 220 munkatárssal. Kis létszámú irodánkba keressük adminisztrátor kollégánkat. Olyannak képzeljük el, aki tudja mit szeretne elérni, keresi az igényes és tiszta megoldásokat, de legfőképp szereti a szakterületét. Az adminisztrációs feladatokért te fogsz felelni, fontos hogy minden rendezetten naprakész legyen. Cserébe jóindulatú, kedves, vegyes korösszetételű csapatunkba fogadunk.

Feladat

  • Számítógépes adminisztrációs munka
  • Egyéb feladatok megegyezés és képességek alapján

Munkakörhöz tartozó elvárások

  • A munkavállaló megváltozott munkaképességű (rokkantnyugdíjas)
  • Office programcsomag (Word, Excel) magas szintű ismerete
  • Problémamegoldó, proaktív szemlélet

Előnyt jelent

  • Adminisztrátori tapasztalat a magánszektorban (tehát nem állami szektorban)

Munkavégzés helye és ideje

  • Általános munkarend: hétfőtől péntekig: 8:00-16:30
  • Munkavégzés helye: Siklós

    Add le jelentkezésed!

    Elfogadom és megértem az adatkezelési tájékoztatót
    Hozzájárulok, hogy megkeressenek az állásajánlattal kapcsolatban
    Vissza
    Keresés
    Termékek Takarítási tippek Hírek
    Choose your language
    Magyar English Deutsch Hrvatski Română Slovensky čeština русский український